راهنمای کامل خرید پاوربانک ( شارژر همراه ) در پاییز 98

راهنمای خرید پاوربانک
امروزه با اعتنا به ورود گجت هاي جديد به بازار , افزايش تنوع در اپليكيشن ها و توسعه و گسترش به کار گیری از برنامه هاي ذیل اینترنت در موبايل ها و تبلت ها , شارژ دستگاه هایتان زود تمام می شود . اين در حالي است كه پريز برق هميشه و کلیه جا در اختیار نيست و شما‌را با مشكلاتي مواجه میكند كه پاوربانک قادر است بهترين ياری رسان شما در اين مواقع باشد .

پاوربانک‌ها ( باتري يا شارژر همراه ) با ظرفيت هاي متنوع , وزن‌های گوناگون , تعداد پورت‌های متفاوت در بازار مو جود می باشند که برهه زمانی هنگامی که شارژ میگردند و یا این که دستگاهی را شارژ مینمایند متعدد است . با وجود اين تنوع و تعداد زياد پاوربانک‌های مو جود , خوبتر است پیشین از خرید پاوربانک نكاتی را مورد اعتنا قرار دهيد كه در نهايت باعث به يك خريد رضايت بخش و متناسب با نيازتان باشد . براي آشنايي با اين نكات درپی ي مقاله با ما همراه باشيد .

تعداد و نوع خروجي

در‌صورتی‌که نیاز دارید که در یک زمان دو دستگاه را به طور همزمان با نیز شارژ فرمایید , به تعداد پورت‌های خروجی پاوربانکی که میخواهید بخرید دقت فرمائید . خوب تر است قبلی از خرید , جریان خروجی که بر روی شارژر دستگاه‌تان درج شده را مشاهده کنید

ميزان جريان ورودي

خوب تر است بدانید که یکی مهمترین عواملی که بازه زمانی زمان شارژ خویش پاوربانک را ذیل تأثیر قرار می‌دهد میزان جریان محل ورود آن است .

شارژ سرعت بالا

در صورتی‌که گوشي‌تان قابليت ( شارژ سريع ( داراست , خرید پاوربانک كه اين قابليت را داشته باشد كمك زيادي به سريع‌تر شارژ شدن دستگاه‌تان مي كند . با وصل کردن تلفن همراه تلفن همراه به پورتی که روی پاوربانک برای شارژ پر سرعت در لحاظ گرفته شده , روی موبایل پیامی بر پایه ی این‌که تلفن همراه در درحال حاضر شارژ پرسرعت است را تماشا خواهید کرد و به این ترتیب سوای نگرانی از جراحت رساندن جریان بیشتراز حد بهش

منبع: شهر فافا

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آسیب پذیری هایی که اغلب نادیده گرفته می شوند

کاربرد های زبان php

شما باید گوگل کروم خود را فورا به آخرین نسخه بروزرسانی نمایید